Φτιάχνοντας εικόνες λίγο πριν το Πάσχα

Ε' τάξη

Λίγο πριν το Πάσχα οι μαθητές της Ε' τάξης έφτιαξαν εικόνες. Λίμαραν το ξύλο με πολύ κόπο... Κόλλησαν τις εικόνες στο ξύλο και το έβαψαν με μια ειδική μπογιά την «κάσια». Στο τέλος έκαψαν το ξύλο, για να φαίνονται παλιές.

5eikones 5eikonesb

Ευρωπαϊκή Ένωση

Ε' τάξη

5eenosiΤα παιδιά της Ε' τάξης ένωσαν τις δυνάμεις τους, τα στοιχεία και τις πληροφορίες για τα κράτη-μέλη της Ε.Ε. και ετοίμασαν εργασίες. Κάθε παιδί ανέλαβε την παρουσίαση μιας χώρας σε PowerPoint. Αναφέρθηκαν στα γεωμορφολογικά στοιχεία, στην ιστορία, στις τέχνες, στα ήθη και τα έθιμα, στη γλώσσα, στη θρησκεία και στη γαστρονομία. Το υλικό όλων των μαθητών συγκεντρώθηκε και δημιουργήθηκε ένα έντυπο ως ενθύμιο της προσπάθειάς τους.

Ταξιδιώτης της γραφής

Ε' τάξη

6taxidiotisΑπό το Ίδρυμα Ευγενίδη δανειστήκαμε τη μουσειοσκευή «Ταξιδιώτης της γραφής», προκειμένου να μάθουμε για την ιστορία και την εξέλιξη της γραφής μέσα από υλικά και όργανα του παρελθόντος. Οι μαθητές ταξίδεψαν πίσω στον χρόνο μέσα από τα μονοπάτια της ιστορίας της γραφής. Είχαν την ευκαιρία να γράψουν με κάρβουνο το όνομά τους, να πιάσουν στα χέρια τους πάπυρο και περγαμηνή.

 

Ευρωπαϊκό Πρόγραμμα ENGINEER

Ε' τάξη

5engineerΣτην Ε' τάξη του σχολείου μας εφαρμόστηκε το πρόγραμμα Εngineer. Πρόκειται για ένα πρόγραμμα εκπαιδευτικών δραστη-ριοτήτων με στόχο την καλύτερη κατανόηση της επιστήμης από τους μαθητές, μέσω του μοντέλου της διερευνητικής μάθησης, και την εξοικείωσή τους με τις θετικές επιστήμες. Το πρόγραμμα βασίζεται στο επιτυχημένο μοντέλο του προγράμματος "Εngineering is elementary", το οποίο αναπτύχθηκε από το Μουσείο Επιστημών της Βοστώνης και σήμερα εφαρμόζεται σε πολλές πολιτείες των Η.Π.Α.
Το πρόγραμμα περιλαμβάνει μια σειρά από προβλήματα της καθημερινής ζωής, που ονομάζονται προκλήσεις. Οι μαθητές καλούνται να τις διαχειριστούν και να τις επιλύσουν με συστηματικό και οργανωμένο τρόπο, με βάση τη μεθοδολογία που ακολουθεί κάθε μηχανικός. Η ελληνική πρόταση έχει τίτλo «Σχεδίασε τη δική σου πλωτή πλατφόρμα» και προέρχεται από το πεδίο της ναυπηγικής μηχανικής. Οι μαθητές χωρίστηκαν σε πέντε ομάδες, δούλεψαν συστηματικά και ολοκλήρωσαν το πρόγραμμα με απόλυτη επιτυχία!