Εκπαίδευση Δασκάλων

  • Η Χριστίνα Αυλιανού παρακολούθησε τριήμερο σεμινάριο «Περιβαλλοντικής εκπαίδευσης και πολιτιστικής κληρονομιάς», που διοργάνωσε η Δ’ Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Το σεμινάριο πραγματοποιήθηκε στο ΚΕ.ΠΕ.Ε. Καστοριάς και στο Κέντρο Προστασίας λύκου και αρκούδας «Αρκτούρος>» (Νοέμβριος 2019).
  • Η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησε στο Ελεύθερο Πανεπιστήμιο της Στοάς του Βιβλίου τη σειρά πέντε μαθημάτων Νεότερης Ελληνικής Ιστορίας «Ελλάδα και Βαλκάνια, 1870-1989» του Ευάνθη Χατζηβασιλείου, καθηγητή Τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας στο Πανεπιστήμιο Αθηνών (Μάρτιος-Απρίλιος 2019).
  • Η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησε τον κύκλο διαλέξεων «Η δεκαπενταετία 1908-1923 και Μικρασιατική Εκστρατεία» από τον αρχιτέκτονα μελετητή της Νεότερης Ελλάδας Κώστα Καραμαλή. Οι διαλέξεις οργανώθηκαν από την Πολιτιστική Εταιρεία Πανόραμα (Δεκέμβριος 2018-Ιανουάριος 2019).
  • Η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησε τον κύκλο μαθημάτων «Από τη βυζαντινή Μικρά Ασία στην τουρκομανική Ανατολία, 11ος-15ος αιώνας» με διδάσκοντα τον Οθωμανολόγο Δημήτριο Λούπη. Τα μαθήματα οργανώθηκαν από την Εταιρεία Μελέτης της Καθ’ Ημάς Ανατολής στο Καστρίτσειο Μουσείο Πολιτισμού Κωνσταντινούπολης και Μικράς Ασίας στη Φιλοθέη (Νοέμβριος 2018-Ιανουάριος 2019).
  • Η Χριστίνα Αυλιανού πήρε μέρος στο διήμερο σεμινάριο χοροθεραπείας με θέμα «Συμβολισμός και Μετουσίωση», που πραγματοποιήθηκε στο Art Act Area. Συντονίστριες οι ψυχολόγοι–ψυχοθεραπεύτριες κες Μ. Δρακοπούλου και Ε. Χατζηγεωργίου.Η Χριστίνα Αυλιανού παρακολούθησε σεμινάριο τεσσάρων εβδομάδων στο Ελληνοαμερικανικό Εκπαιδευτικό Ίδρυμα με θέμα «Η ξεχασμένη γλώσσα-Όνειρα και παραμύθια». Καθηγητής ο ιστοριτής κος Στέλιος Πελασγός.
  • Η Χριστίνα Αυλιανού πήρε μέρος στο διήμερο σεμινάριο που διοργάνωσε η Ένωση Χοροθεραπευτών Ελλάδας, μέσω της Πρωτόγονης έκφρασης. Το σεμινάριο είχε θέμα «Ο κοινωνικός δεσμός μέσα από τον ενθουσιασμό της γιορτής και η δημιουργική προσαρμογή στην καθημερινότητα». Πραγματοποιήθηκε στις 18-19 Φεβρουαρίου 2017 στην Αθήνα με συντονίστρια την κ. Ε. Χατζηγεωργίου.
  • Η Βασιλική Σταυράκη, η Βασιλική Τσαβαλά και η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησαν το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Στον δρόμο για «τις άλλες πατρίδες» των προσφύγων, που διοργανώθηκε από τις εκδόσεις Πατάκη και το Μουσείο Σχολικής Ζωής και Εκπαίδευσης στον χώρο της Ελληνικής Εταιρείας Περιβάλλοντος και Πολιτισμού (Φεβρουάριος 2017).
  • Σχολικός εκφοβισμός
    Στο πρώτο τρίμηνο του σχολικού έτους πραγματοποιήθηκε στον χώρο του σχολείου μας από τη συμβουλευτική ψυχολόγο κ. Χριστίνα Ρασιδάκη ένας κύκλος από τρεις δεκάωρες βιωματικές εκπαιδεύσεις, που αφορούσαν στην κατάρτιση των δασκάλων πάνω σε θέματα ενδοσχολικής βίας (bullying). Στόχος ήταν το διδακτικό προσωπικό να επιμορφωθεί γύρω από μεθόδους υποστήριξης του παιδιού που βάλλει ή και βάλλεται από τους συμμαθητές του, να εκπαιδευτεί ώστε να προλαμβάνει τέτοια περιστατικά και να αποφεύγει την επανάληψή τους. Ειδικότερα, το περιέχομενο της εκπαίδευσης συνοψίστηκε γύρω από τους παρακάτω τομείς:

    Πειράγματα, κοροϊδίες, εκφοβισμός: Ορθή αντιμετώπιση
    Αποτελεσματικές δεξιότητες επικοινωνίας στην τάξη
    Αποτελεσματική επικοινωνία με γονείς
    Εκπαίδευση αποτελεσματικού εκπαιδευτικού

    Το σεμινάριο παρακολούθησαν οι: Χριστίνα Αυλιανού, Άννα-Μαρία Κρεατσούλη, Σταματία Μαλαχτάρη, Ελένη Μαρκόνη, Κική Μωραΐτη, Ράνια Πατσιαούρα, Γιώτα Πολίτου, Βασιλική Σταυράκη, Γαλάτεια Συμεωνίδου, Αγγελική Τσακανίκα, Πηνελόπη Τσιλένη, Βασιλική Φουφρή, Emma Browning.
  • Η Χριστίνα Αυλιανού πήρε μέρος στο 4ο Διεθνές Συνέδριο Δραματοθεραπείας και Παιγνιοθεραπείας, που πραγματοποιήθηκε στο Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο. Παρακολούθησε ολοήμερο πρόγραμμα διαδραστικών διαλέξεων και εργαστηρίων (Δεκέμβριος 2016).
  • Η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησε έναν κύκλο διαλέξεων με θέμα «Η Αθήνα αποκαλύπτει το οθωμανικό και το οθωνικό της παρελθόν», που διοργανώθηκαν από το Ίδρυμα Αικατερίνης Λασκαρίδη σε συνεργασία με το Μουσείο της Πόλεως των Αθηνών - Ίδρυμα Βούρου Ευταξία (Οκτώβριος–Νοέμβριος 2016).
  • Η Βασιλική Φουφρή, η Βασιλική Σταυράκη, η Ελένη Μαρκόνη και η Σταματία Μαλαχτάρη παρακολούθησαν τις εργασίες της επιστημονικής-επιμορφωτικής διημερίδας με διεθνή συμμετοχή «Ο δημιουργικός λόγος στην εκπαίδευση». Η διημερίδα πραγματοποιήθηκε στο Μαράσλειο Διδασκαλείο από τη Σχολή Επιστημών Αγωγής/Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης και από το Εργαστήριο Εφαρμοσμένης Γλωσσολογίας και Μελέτης της Λογοτεχνίας και της Ρητορικής (Ιούνιος 2016).
  • Η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησε επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Πνευματική Νοημοσύνη: Εφαρμογές στην Εκπαίδευση και στη Συμβουλευτική», με εκπαιδεύτρια την Άννα Πολεμικού, PhD, Νευροψυχολόγος, Προσωποκεντρική Ψυχοθεραπεύτρια, που διοργανώθηκε από το Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης (Τομέας Ειδικής Παιδαγωγικής και Ψυχολογίας) στο Μαράσλειο Διδασκαλείο Δημοτικής Εκπαίδευσης (Απρίλιος–Ιούνιος 2016).
  • Η Γιώτα Πολίτου, η Αγγελική Τσακανίκα και η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησαν στα Εκπαιδευτήρια Γεωργίου Ζώη την παιδαγωγική εσπερίδα με θέμα «Διαφυλική αγωγή-Παιδική σεξουαλικότητα-Ταυτότητα του φύλου». Η κα Ελένη Μουσένα, Σχολική Σύμβουλος, παρουσίασε εισήγηση με θέμα «Η διαχείριση της παιδικής σεξουαλικότητας, Εκπαιδευτική διδακτική προσέγγιση». Ακολούθησε η κα Ράνια Κυριαζή, Δρ Κοινωνικής Ψυχολογίας, με την εισήγησή της «Ψυχοκοινωνική προσέγγιση της παιδικής σεξουαλικότητας, Πώς αναπτύσσεται η ταυτότητα του φύλου» (Απρίλιος 2016).
  • Η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησε το επιμορφωτικό σεμινάριο με θέμα «Ψυχανάλυση και Εκπαίδευση», που οργανώθηκε από το Εργαστήριο Ψυχολογίας με εκπαιδεύτρια την κα Ευαγγελία Γαλανάκη, καθηγήτρια Αναπτυξιακής Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών.
  • Η Ελένη Μαρκόνη, η Βασιλική Σταυράκη και η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησαν στη Στοά του βιβλιοπωλείου Ευριπίδη το βιωματικό εργαστήρι για γονείς και δασκάλους «Ανακαλύπτοντας τον κόσμο του παιχνιδιού», σε συνεργασία με την Gordon Hellas. Μίλησαν η κα Κατερίνα Νταλαμάγκα, σύμβουλος ψυχικής υγείας, και η κα Λέλα Καλογεράκη, ειδική παιδαγωγός (Φεβρουάριος 2016).
  • Η Βασιλική Σταυράκη, η Βασιλική Φουφρή και η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησαν το επιμορφωτικό σεμινάριο «Μαθησιακές Δυσκολίες: Κατανόηση και Διαχείρηση», με την υποστήριξη και συνεργασία του Ινστιτούτου Ψυχικής Υγείας Παιδιών και Ενηλίκων (Φεβρουάριος 2016).
  • Η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησε το επιμορφωτικό πρόγραμμα «Η σεξουαλική αγωγή στο δημοτικό σχολείο. Χτίζοντας υγιείς σχέσεις ανάμεσα στα φύλα», που πραγματοποιήθηκε από τον Χάρη Παπαδόπουλο, τον Σχολικό Σύμβουλο της 10ης περιφέρειας δημοτικής εκπαίδευσης Αττικής (Οκτώβριος-Νοέμβριος 2015).
  • Η Γαλάτεια Συμεωνίδου παρακολούθησε στις 6-8 Ιουλίου 2015 το διεθνές επιστημονικό συνέδριο που διοργάνωσε ο ΙΑCEP (International Association of Cognitive Education and Psychology) με θέμα "Brain, Cognition, Technology and Education: Future Trends and Oppportunities".
  • Η Βασιλική Σταυράκη και η Πηνελόπη Τσιλένη παρευρέθηκαν τη Δευτέρα 28 Σεπτεμβρίου 2015 στο Μουσείο Μπενάκη σε εκδήλωση που οργάνωσε η Καθημερινή με αφορμή τη νέα εκδοτική σειρά «Ακαδημία Γονέων». Μεταξύ άλλων παρακολούθησαν ομιλίες με τα εξής θέματα: «Δυσλεξία», «Σχολικός εκφοβισμός στον φυσικό και διαδικτυακό κόσμο», «Σχολικό άγχος», «Πειθαρχία χωρίς τιμωρία», «Ασφαλής χρήση του διαδικτύου από τα παιδιά».
  • Η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησε το Διεθνές Επιστημονικό Συνέδριο «Τέχνη & Εκπαίδευση: Διδακτικές προσεγγίσεις στο σχολείο του 21ου αιώνα». Το Ινστιτούτο Εκπαιδευτικής Πολιτικής σε συνεργασία με την Ανωτάτη Σχολή Καλών Τεχνών και τη Στέγη Γραμμάτων και Τεχνών του Ιδρύματος Ωνάση συνδιοργάνωσαν το συνέδριο, που πραγματοποιήθηκε στις αρχές Οκτωβρίου με τη συμμετοχή διακεκριμένων Ελλήνων και ξένων επιστημόνων.
  • Το σχολείο μας συμμετείχε στις 8/9/2015 στην επιμορφωτική ημερίδα «Μανθάνουσες Κοινότητες», που διοργάνωσε ο Σχολικός Σύμβουλος της 46ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης Αττικής κος Βασίλειος Κατσιμάρδος. Η Ελένη Μαρκόνη μίλησε στην ημερίδα για την περσινή παρουσίαση της Γ' τάξης με θέμα «Η αυγή της Τέχνης».
  • Η Βασιλική Φουφρή, η Πηνελόπη Τσιλένη και η Ελένη Μαρκόνη συμμετείχαν στις 29 Απριλίου 2015 στο σεμινάριο Πολιτιστικών Θεμάτων με θέμα «Η ρητορική τέχνη στη διδασκαλία του γλωσσικού μαθήματος: Καλλιεργώντας τον λόγο των επιχειρημάτων». Το σεμινάριο διοργανώθηκε από την Δ΄ Διεύθυνση Π. Ε. Αθηνών σε συνεργασία με την Ελληνική Ένωση για την Προώθηση της Ρητορικής.
  • Η Πηνελόπη Τσιλένη στις 28 Απριλίου 2015 στον Πολυχώρο των εκδόσεων Μεταίχμιο παρακολούθησε ημερίδα με τίτλο «Πώς να διαβάσουμε την Πηνελόπη Δέλτα σήμερα» για τη διδακτική αξιοποίηση της Πηνελόπης Δέλτα με εισηγητές τον Αλέκο Ζάννα, τη Μαρίζα Ντεκάστρο και τον Κώστα Στοφόρο.
  • Η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησε ημερίδα με θέμα «Ελληνικοί παραθαλάσσιοι οικισμοί της Προποντίδας», που οργανώθηκε από την Εταιρεία Μελέτης της καθ' ημάς Ανατολής και τις εκδόσεις Κύζικος στις 26 Απριλίου 2015 στη Χαλκίδα.
  • Η Βασιλική Φουφρή, η Κατερίνα Αλικάκου και η Ελένη Μαρκόνη συμμετείχαν στη 1 Απριλίου 2015 στο σεμινάριο Πολιτιστικών Θεμάτων με θέμα «Φιλοσοφία με/για παιδιά», που διοργάνωσε η Δ΄ Διεύθυνση Π.Ε. Αθηνών στο 2ο Δημοτικό Σχολείο Ελληνικού.
    Η Πηνελόπη Τσιλένη και η Κέλλυ Μητροτόλη παρακολούθησαν στις 7 Μαρτίου 2015 στο Ίδρυμα Εικαστικών Τεχνών και Μουσικής Β.&Μ. Θεοχαράκη ημερίδα με θέμα «Η φιλοσοφία με/για παιδιά» στα προγράμματα Πολιτιστικών θεμάτων, με εισηγήτρια την καθηγήτρια της Φιλοσοφίας της Παιδείας του Πανεπιστημίου Αιγαίου κα Έλενα Θεοδωροπούλου.
  • Η Πανδώρα Λάσκου, η Κέλλυ Μητροτόλη και η Πηνελόπη Τσιλένη στις 22 Οκτωβρίου 2014 παρακολούθησαν στο Πανεπιστήμιο Αθηνών την ημερίδα με θέμα «Μουσείο Παιδείας: Το σχολείο του χθες με τα μάτια του σήμερα». Την ημερίδα διοργάνωσε το Μουσείο Παιδείας της Φιλοσοφικής Σχολής του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με τις Υπεύθυνες Πολιτιστικών Θεμάτων των Διευθύνσεων Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Α', Β', Γ' και Δ' Αθήνας και Πειραιά.
  • Η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησε στις 24 Σεπτεμβρίου 2014 στον Πολυχώρο των εκδόσεων Μεταίχμιο ημερίδα για εκπαιδευτικούς με θέμα «Η μελέτη της σύγχρονης ιστορίας και η περίπτωση της διδασκαλίας του Ολοκαυτώματος», με αφορμή το βιβλίο της Μαρούλας Κλιάφα «Μια μπαλάντα για τη Ρεβέκα» (εισηγήτριες: Μαρία Ρεπούση, Ευαγγελία Κουνέλη, Βασιλική Σακκά).
  • Στις 6, 8 και 13 Οκτωβρίου 2014 επαναλήφθηκε στον χώρο του σχολείου δεκατετράωρη εκπαίδευση Πρώτων Βοηθειών που διοργανώθηκε από την Υπηρεσία «Αγωγή Υγείας» του Ελληνικού Ερυθρού Σταυρού. Στόχος ήταν το προσωπικό του σχολείου να βρίσκεται σε ετοιμότητα και να έχει τις απαραίτητες γνώσεις παροχής πρώτων βοηθειών –σύμφωνα με τα νέα ιατρικά δεδομένα- ώστε να αντιμετωπίσει ατυχήματα και άλλα περιστατικά στο σχολικό περιβάλλον και αλλού. Το σεμινάριο παρακολούθησαν οι: Μαρία Λαμπροπούλου, Σταματία Μαλαχτάρη, Ελένη Μαρκόνη, Κική Μωραΐτη, Κατερίνα Μωριάτη, Λεωνίδας Νεόφυτος, Ράνια Πατσιαούρα, Γιώτα Πολίτου, Σαντρίνα Σκρεπετού, Γαλάτεια Συμεωνίδου, Σωτηρία Τσακιρίδη, Βασιλική Φουφρή.
  • Η Μαρία Λαμπροπούλου και η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησαν στις 17/9/2014 το βιωματικό εργαστήρι φιλαναγνωσίας της εκπαιδευτικού Μαριέττας Σιδηροπούλου με τίτλο 1001 Δραστηριότητες για να αγαπήσω το βιβλίο.
  • Η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησε επτά μαθήματα Ελληνικής Ιστορίας (περίοδος Οθωμανικής κυριαρχίας) στο Παλαιό Πανεπιστήμιο - Μουσείο Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών από τον Νοέμβριο ως τον Δεκέμβριο του 2013, καθώς επίσης και δεκαέξι μαθήματα Παγκόσμιας Ιστορίας στο Δημαρχιακό Μέγαρο της Ηλιούπολης από τον Ιανουάριο ως τον Μάιο του 2014 από την αναπληρώτρια καθηγήτρια Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Μαρία Ευθυμίου.
  • Η Πηνελόπη Τσιλένη και η Ελένη Μαρκόνη παρακολούθησαν το σεμινάριο με τίτλο «Ταξιδεύοντας στα Βυζαντινά χρόνια, από το Βίωμα στο Μάθημα, από το Μάθημα στο Βίωμα», που διοργάνωσε η Δ΄ Διεύθυνση Π. Ε. Αθηνών στο πλαίσιο των δρατηριοτήτων της Υπεύθυνης Πολιτιστικών Θεμάτων (Υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, Ιανουάριος 2014).
  • Η Αγγελική Τσακανίκα παρακολούθησε τα εξής: Σεμινάριο «Διαχείριση της απώλειας στα παιδιά», Ανοιχτό Ίδρυμα Εκπαίδευσης, Σεπτέμβριος 2013. Σεμινάριο "First Aid at School" (12 ώρες), Rescue Training International, Σεπτέμβριος 2013. Σεμινάριο «Παιδικό ιχνογράφημα. Πρακτικές ανάλυσης και ερμηνείας» Κέντρο Πρόληψης και Συμβουλευτικής, Οκτώβριος 2013. Σεμινάριο «Αντισεισμική προστασία σχολικών μονάδων», Δ' Διεύθυνση Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης-Οργανισμός Αντισεισμικού Σχεδιασμού και Προστασίας (Ο.Α.Σ.Π.), Οκτώβριος 2013. Σεμινάριο «Διαταραχές του ύπνου και τρόποι αντιμετώπισης», Ιδιωτικός παιδικός σταθμός «Το μικρό σχολείο-La Petite Ecole», Ιανουάριος 2014. Ημερίδα «Καταγραφή και παρουσίαση εκπαιδευτικών πρακτικών», 53η Περιφέρεια Προσχολικής Αγωγής, Ιούνιος 2013. Συνέδριο «Σύγχρονα θέματα Παιδαγωγικής, Ψυχοπαιδαγωγικής και Παιδιατρικής», Γ' Πανελλήνιο Επιστημονικό Συνέδριο Προσχολικής Αγωγής, Νοέμβριος 2013.
  • Η κα Κατερίνα Αλικάκου επιλέχτηκε να συμμετάσχει στην ομάδα κατάρτισης και επιμόρφωσης του «ΣΥΝ-ΦΡΟΝΤΙΖΩ» («Connecting for Caring» C4C), ένα πολυεπίπεδο πρόγραμμα (project) πρόληψης, ευαισθητοποίησης, εκπαίδευσης και παρέμβασης, το οποίο σχεδιάστηκε από την Εταιρεία Σχολικής και Οικογενειακής Συμβουλευτικής και Έρευνας και το Κέντρο Έρευνας και Εφαρμογών Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Υλοποιείται με την ευγενική δωρεά του Iδρύματος Σταύρος Νιάρχος. Επιστημονική υπεύθυνη του προγράμματος είναι η Χρυσή (Σίσσυ) Χατζηχρήστου, καθηγήτρια Σχολικής Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το πρόγραμμα αυτό βασίζεται σε μια ολιστική προσέγγιση για την ενίσχυση της θετικής ανάπτυξης, προσαρμογής και στήριξης των παιδιών και των εφήβων στο σχολείο και στην οικογένεια. Στηρίζεται σε σύγχρονες έρευνες από τη διεθνή και την ελληνική βιβλιογραφία και αποσκοπεί στο να συνδυάσει την επιστημονική γνώση, την έρευνα και την εφαρμογή στην πράξη, ώστε να παρέχει χρήσιμες γνώσεις και να αναδείξει καλές πρακτικές για όλους όσοι ασχολούνται και ενδιαφέρονται για τα παιδιά (εκπαιδευτικούς, γονείς, στελέχη εκπαίδευσης, ειδικούς ψυχικής υγείας), αλλά και για τα ίδια τα παιδιά σχολικής και εφηβικής ηλικίας.
  • Η Ιωάννα Κόρκου και η Γαλάτεια Συμεωνίδου παρακολούθησαν το σεμινάριο με τίτλο «Το Πείραμα του Αιώνα στο Σχολικό Εργαστήριο», το οποίο απευθύνεται σε εκπαιδευτικούς της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης και διοργανώθηκε από την Ελληνογερμανική Αγωγή και το Ίδρυμα Ευγενίδου στο πλαίσιο της Διαδραστικής Έκθεσης του CERN ΕΠΙΤΑΧΥΝΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΕΠΙΣΤΗΜΗ (Μάιος 2014).
  • Η Βασιλική Σταυράκη παρακολούθησε διαδικτυακά σεμινάριο τεσσάρων εβδομάδων με τίτλο "Teaching character and create positive classrooms", που διοργανώθηκε από τον ιστότοπο Coursera (Μάρτιος 2014).
  • Η Χριστίνα Αυλιανού παρακολούθησε σεμινάριο τεσσάρων ημερών με θέμα «Χοροθεραπεία και Αναστενάρηδες» με την καθηγήτρια Φρανς Μπίλμπαν (2014).
  • Η κα Ιωάννα Κόρκου παρακολούθησε το επιμορφωτικό εργαστήριο για τους εκπαιδευτικούς «ENGINEER» (Νοέμβριος 2013). Το εργαστήριο διοργανώθηκε από το Ίδρυμα Ευγενίδου στο πλαίσιο του ευρωπαϊκού έργου με τίτλο «ENGINEER- BrEaking New Ground IN the SciencE Education Realm», το οποίο συγχρηματοδοτείται από το 7ο Πρόγραμμα – Πλαίσιο για την Έρευνα και Ανάπτυξη.
  • Η Βασιλική Σταυράκη παρακολούθησε ημερίδα με τίτλο «Ψυχική υγεία και ψυχολογία-Η συμπεριφορά των παιδιών στο σχολικό περιβάλλον», που διοργανώθηκε από τον Σχολικό σύμβουλο κο Βασίλειο Κατσιμάρδο (Οκτώβριος 2013).
  • Σεμινάριο: Πρακτικές Εκπαίδευσης με την Πράσινη Πρίζα Ορθογραφία με κίνηση και εικόνα, μακροπρόθεσμη μνήμη, δυσκολίες στην αντιγραφή, προδιαγραφές φύλλων εργασίας..., Μάρτιος 2013
  • Bringing Europe to school teachers
    Η Πηνελόπη Τσιλένη παρακολούθησε επιμορφωτικό σεμινάριο "Bringing Europe to school teachers" στο πλαίσιο του προγράμματος Jean Monnet, Δράση και "Learning EU at Schools" που διοργανώθηκε από το τμήμα Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς, διάρκειας 30 ωρών στις ημερομηνίες 12-13/1/2013 και 16-17/3/2013.
  • Κολλέγιο ICPS-ΚΕΠΠΟικογενειακή Θεραπεία-Θεραπεία Ζεύγους και οι 6 συνθήκες του C.Rogers, Φεβρουάριος έως Ιούνιος 2012 Ο σεβασμός στη διαφορετική αντίληψη της πραγματικότητας των δύο συντρόφων -μέσα από ενσυναίσθηση, παραδοχή, αυθεντικότητα- και η σημαντικότητά τους στη σχέση.
  • Η Βασιλική Σταυράκη και η Ελένη Μαρκόνη παρακολούθησαν την ημερίδα με τίτλο «Πόρτα ανοιχτή: Άνοιγμα των παιδαγωγικών πρακτικών ειδικής και γενικής αγωγής», την οποία πραγματοποίησαν οι σχολικοί σύμβουλοι της 45ης και 46ης Περιφέρειας Δημοτικής Εκπαίδευσης και της 53ης Περιφέρειας Προσχολικής Αγωγής (Υπουργείο Παιδείας διά βίου μάθησης & Θρησκευμάτων, Ιούνιος 2012).
  • Αθηναϊκό Κέντρο Μελέτης του ΑνθρώπουEmotionally Focused Therapy:Changing the music, Changing the Dance with Sue Johnson Ph.D, Mάιος 2012.
  • Κολλέγιο ICPS-ΚΕΠΠΠαιγνιοθεραπεία – Play therapy, Μάρτιος 2012 Η προσέγγιση του παιδιού μέσα από το μη κατευθυντικό παιχνίδι στα πλαίσια της προσωποκεντρικής προσέγγισης. 
  • Κολλέγιο ICPS-ΚΕΠΠΜαθησιακές δυσκολίες: Διάγνωση και Αντιμετώπιση, Μάρτιος-Απρίλιος 2012 Η αντιμετώπιση των παιδιών με μαθησιακές δυσκολίες σε επίπεδο δεξιοτήτων, για να ανταποκριθούν στις καθημερινές προκλήσεις του σχολείου, καθώς και η επεξεργασία των συναισθημάτων που έχουν δημιουργηθεί. 
  • Gordon Training InternationalEκπαίδευση Αποτελεσματικού Δασκάλου, 11 Ιανουαρίου 2012 Ένας αποτελεσματικός τρόπος για τη δημιουργία συνεργατικής σχέσης δασκάλου-μαθητή που προάγει τη διαδικασία της διδασκαλίας και της μάθησης.
  • Η Χριστίνα Αυλιανού παρακολούθησε στο Ίδρυμα Θεοχαράκη σεμινάριο δύο εβδομάδων με θέμα «Μ. Χάιντεγκερ-Είναι και χρόνος» με τον καθηγητή Στέλιο Ράμφο (2012).
  • 2o Πανελλήνιο Συμπόσιο Παιδιατρικής Ανακουφιστικής Φροντίδας, 3 Δεκεμβρίου 2011, Αίγλη ΖαππείουΤο παρόν και το μέλλον της ανακουφιστικής φροντίδας για παιδιά και εφήβους στην Ελλάδα.
  • Η Ελένη Μαρκόνη και η Αγγελική Τσακανίκα παρακολούθησαν το σεμινάριο με τίτλο «Πολυαισθητηριακή Μέθοδος Διδασκαλίας» (Η Πράσινη Πρίζα, Φεβρουάριος 2011).
  • Η Χριστίνα Αυλιανού παρακολούθησε στο Κολλέγιο Ψυχικού σεμινάριο δεκατεσσάρων εβδομάδων με θέμα «Πλάτων-Πολιτεία και νόμοι» με την καθηγήτρια Χριστίνα Σίνου (2011).
  • Gordon Training InternationalEκπαίδευση Αποτελεσματικού Γονέα, Οκτώβριος 2010 Ένας αποτελεσματικός τρόπος για τη δημιουργία μιας ουσιαστικής και αρμονικής σχέσης γονέα-παιδιού.
  • Η Χριστίνα Αυλιανού παρακολούθησε σεμινάριο πέντε μηνών με θέμα «Φρ. Νίτσε-Πέρα από το καλό και το κακό» με τον καθηγητή Στέφανο Ροζάνη (2010).
  • Συνέδριο: Εκφοβισμός και βία στο σχολείο μεταξύ των μαθητών. Η σημασία της πρόληψης, Αθήνα, 6 & 7 Νοεμβρίου 2009, Διοργανωτές: ΕΨΥΠΕ (Εταιρεία Ψυχοκοινωνικής Yγείας του Παιδιού και του Εφήβου) και Εκπαιδευτήρια Ι. Μ. Παναγιωτόπουλου.
  • Η Ελένη Μαρκόνη παρακολούθησε την ημερίδα με τίτλο «Εκπαιδευτικά προγράμματα και μουσειοσκευές των μουσείων της Αθήνας», που συνδιοργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο 51ης Περιφέρειας Π.Ε. Αθήνας και τις Υπεύθυνες Πολιτιστικών Θεμάτων της Δ΄ Διεύθυνσης Π.Ε. Αθήνας (Υπουργείο Εθνικής Παιδείας & Θρησκευμάτων, Σεπτέμβριος 2009).
  • Συμμετοχή σε συνέδριο (Καλογεράκη Λέλα), Διεθνές Συνέδριο.Η Προσωποκεντρική Συμβουλευτική και Ψυχοθεραπεία σήμερα: Διαδρομή και Προκλήσεις, 24-28 Ιουνίου 2009, ΑθήναΒιωματική εκπαίδευση και Προσωποκεντρική Θεωρία.
  • Η Ελένη Μαρκόνη παρακολούθησε το συνέδριο με τίτλο «100 χρόνια Ελληνικής Λαογραφίας (1909-2009)» (Ελληνική Λαογραφική Εταιρεία, Μάρτιος 2009).
  • Χαροκόπειο Πανεπιστήμιο, Ημερίδα, 9 Φεβρουαρίου 2008 άνθρωπος μπροστά σε μαζικές καταστροφές – Κρίση – Τραύμα – Επούλωση.
  • Η Ελένη Μαρκόνη παρακολούθησε την ημερίδα με τίτλο «Λαϊκός Πολιτισμός και Παιδί» (Ερευνητικό Ίδρυμα Πολιτισμού και Εκπαίδευσης, Κ.Α.Λ.Μ.Ε., Μάρτιος 2009).
  • Συνέδριο: Learning Differences, daring to dream, Αθήνα, 9 & 10 Μαϊου 2008, Διοργανωτής: Kολλέγιο ACS.
  • Η Ελένη Μαρκόνη παρακολούθησε το επιμορφωτικό σεμινάριο με τίτλο «Οργάνωση Διδασκαλίας στη Μελέτη Περιβάλλοντος, Μαθαίνοντας τα παιδιά να συνεργάζονται», που οργανώθηκε από τη Σχολική Σύμβουλο της 51ης Περιφέρειας Π.Ε. Αθηνών (Δ΄ Διεύθυνση Π.Ε. Αθηνών, Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, Μάρτιος 2008).
  • Η Ελένη Μαρκόνη συμμετείχε ως σύνεδρος στο 4ο Πανελλήνιο Συνέδριο της Επιστημονικής Ένωσης Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας για τη διάδοση των Τ.Π.Ε. στην εκπαίδευση»(Οκτώβριος 2007).