Απελευθέρωση θαλάσσιας χελώνας καρέττα καρέττα

Α’ τάξη

Η Α’ τάξη του σχολείου μας, για άλλη μια χρονιά, έδειξε την περιβαλλοντική της ευαισθησία, υιοθετώντας μια τραυματισμένη θαλάσσια χελώνα καρέττα καρέττα. Η επίσκεψή μας στις εγκαταστάσεις του συλλόγου ΑΡΧΕΛΩΝ ήταν η αφορμή να αποκτήσουμε γνώσεις για τη ζωή των θαλάσσιων χελωνών και τους σοβαρούς κινδύνους που διατρέχουν από την ανθρώπινη παρέμβαση. Η συγκίνησή μας ήταν μεγάλη παρακολουθώντας τους εθελοντές να φροντίζουν με αγάπη και σεβασμό τις τραυματισμένες χελώνες. Η ανταπόκριση των παιδιών και των γονέων στην προσπάθεια μας, άμεση! Υιοθετήσαμε τη χελωνίτσα «Μικαέλα» με μεγάλη χαρά! Δυστυχώς, η Μικαέλα μάς χρειάζεται κι άλλο χρόνο για να γίνει καλά κι έτσι δεν καταφέραμε να παρευρεθούμε στην απελευθέρωσή της. Ήμαστε, όμως, παρόντες στην απελευθέρωση μιας άλλης χελωνίτσας, που έγινε καλά και μπόρεσε να επιστρέψει στο φυσικό της περιβάλλον, της «Γαίας». Η εμπειρία μας... μοναδική! Καλό ταξίδι, Γαία μας! Σ’ αγαπάμε!

1 apeleftherosi xelonas

Αττικό Ζωολογικό Πάρκο

Νηπιαγωγείο, Α’, B’ τάξεις

With our picnics in our backpacks, we set off or a day trip to the zoo where we saw almost every single animal on the map. Τireless adventurers into the amazing world of the Animal Kingdom. Why are flamingos pink? What is a wallaby? How can you tell the difference between a monkey and a baboon? How does the two horned African White rhino cut and chew the grass it eats? What colour is a giraffe's tongue and how does it drink water? How does a crocodile catch its prey? Has a black jaguar got spots? How often does a deer shed its antlers (horns)? Why does a hippo cover itself with mud? We remembered all the answers and learnt even more... ask us and maybe you'll learn something new too!

attiko nipia1 attiko nipia2

 

Γνωρίζω τη συνοικία μου

Β' τάξη

Με τους μαθητές της Β' τάξης πραγματοποιήσαμε μια βόλτα με το σχολικό στις κοντινές γειτονιές του δήμου μας. Στόχος μας ήταν να γνωρίσουμε καλύτερα τη συνοικία μας. Επίσης, στο πλαίσιο της Μελέτης περιβάλλοντος επισκεφθήκαμε το Ταχυδρομείο, όπου στείλαμε γράμματα ο ένας στον άλλον. Ακόμη, κατονομάσαμε τους κεντρικούς δρόμους, παρατηρήσαμε τις διάφορες υπηρεσίες, τις ειδικές εγκαταστάσεις, το θέατρο Αιξωνής, τις εκκλησίες και τα μνημεία. Στο Δημαρχείο μας περίμενε μια έκπληξη. Συναντήσαμε τον Δήμαρχο Γλυφάδας, συνομιλήσαμε μαζί του και μας ρώτησε τη γνώμη μας για τις παιδικές χαρές της πόλης μας!

2 soinikia

Το περιβόλι της Βάρης

«Ονειρεμένο Περιβόλι»

Α’ τάξη

Τον Απρίλιο επισκεφθήκαμε με τα πρωτάκια μας το Περιβόλι της Βάρης, για να συμμετάσχουμε στο πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης «Ονειρεμένο Περιβόλι». Η επίσκεψη αυτή ήταν μια υπέροχη ευκαιρία να έρθουμε σε επαφή με τη φύση, να παίξουμε σε χώρους ειδικά διαμορφωμένους για φυσικό παιχνίδι και να χαρούμε τον περίπατο σ’ έναν καταπράσινο χώρο μέσα στην πόλη. Εξερευνήσαμε το οικοσύστημα του περιβολιού μαθαίνοντας πολλά πράγματα για τα ζώα και τα φυτά που ζουν σ’ αυτό. Ταΐσαμε τις κοτούλες και ανακαλύψαμε πώς οι συνήθειές τους ωφελούν ένα περιβόλι. Σκάψαμε στο χώμα, για να ανακαλύψουμε τους μικροοργανισμούς που υπάρχουν σ’ αυτό και την πολύτιμη δουλειά τους. Παρατηρήσαμε από κοντά σκουλήκια, εξετάσαμε προσεχτικά με μεγεθυντικούς φακούς τα φύλλα των λαχανικών και προστατέψαμε τα φυτά από ανεπιθύμητους επισκέπτες! Κι όλα αυτά, για να βοηθήσουμε τη Ζωή, την ηρωίδα του παραμυθιού μας, να φτιάξει ένα ονειρεμένο αστικό περιβόλι... Κι ευτυχώς τα καταφέραμε!

1 perivoli