Ο μικρός Ευκλείδης


Την περασμένη χρονιά παροτρύναμε τους μαθητές της Δ' τάξης να ζωγραφίσουν «μαθηματικά». Μέσα και από αυτή την δραστηριότητα τα παιδιά θα μπόρεσαν να έρθουν ακόμα πιο κοντά στα μαθηματικά και να τα αγαπήσουν περισσότερο.
Συγκεκριμένα οι μαθητές ζωγράφισαν πιθανά εξώφυλλα για το μαθητικό περιοδικό μαθηματικών «Ο μικρός Ευκλείδης», στο οποίο πολλοί μαθητές από όλο το σχολείο είναι συνδρομητές. Κάθε μαθητής δημιούργησε μία μοναδική ζωγραφιά γεμάτη φαντασία και μάλιστα «μαθηματική» φαντασία, με την ελπίδα να τη δει να στολίζει το εξώφυλλο του επόμενου τεύχους. Μαζέψαμε τις ζωγραφιές όλων των παιδιών και τα ονόματά τους, τα συνοδέψαμε με μία χιουμοριστική ατάκα για κάθε μαθητή και τα στείλαμε στη διεύθυνση της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας.
Καθώς περνούσαν οι ημέρες, οι μαθητές όλο και πιο συχνά ρωτούσαν: «Μάθατε ποια ζωγραφιά διάλεξαν για το εξώφυλλο;» ή «Μπήκε η δική μου ζωγραφιά στο εξώφυλλο του επόμενου τεύχους;». Πέρασε ο καιρός και φθάνει στο σχολείο μας το πακέτο με τα επόμενα τεύχη του περιοδικού. Το ανοίγουμε και τι να δούμε; Και ναι, μία από τις ζωγραφιές των παιδιών μας είχε επιλεγεί ως εξώφυλλο του περιοδικού! Μοιράσαμε το περιοδικό στους μαθητές και όλοι χάρηκαν που το σχολείο μας ξεχώρισε για άλλη μια φορά. Ιδιαιτέρως χαρούμενη βεβαίως ήταν η Άννα Ανδρεοπούλου, της οποίας η ζωγραφιά επελέγει. Ωστόσο η συντακτική ομάδα του περιοδικού, αναγνωρίζοντας την εκπληκτική προσπάθεια όλων των μαθητών, συμπεριέλαβε μέσα στο περιοδικό ένα άρθρο με τα ονόματα και τις ζωγραφιές των υπόλοιπων παιδιών.
Ακολουθεί το εξώφυλλο του περιοδικού με τη ζωγραφιά της Άννας, όπως δημοσιεύθηκε, αλλά και το άρθρο με την αναφορά στους υπόλοιπους μαθητές της Δ' τάξης.

 

 

 

KET-PET Exams

CAMBRIDGE UNIVERSITY ESOL EXAMS
AT STAVRAKI PRIMARY SCHOOL, JUNE 2014
KEY ENGLISH TEST (KET)-PRELIMINARY ENGLISH TEST (PET)

On 14th June, for the first time, the above exams for classes 5 and 6 were held in our school. It was an exciting day as it combined children's and our own anxiousness as to their positive outcome. Our efforts were gratified. Everything worked smoothly. The examiners were very happy and the transition from the written to the oral and vice versa for both exams worked out really well. The reports we got back both from the British Council and Cambridge University were very positive.
The children from the 'frondistiria' in the surrounding area that were allotted by the organisers to take the exams at our school, the 'frondistiria' owners, parents and some private tutors that accompanied the students, told us they liked the friendly environment and felt welcome and at ease.
Overall it was, for all involved, a great first experience which has from now on become... a tradition.
Until next year!

ΚΕΤ-ΠΕΤ Εξετάσεις

Οι εξετάσεις ΚΕΤ και PΕΤ του Πανεπιστημίου του Κέιμπριτζ
για πρώτη φορά στον χώρο του σχολείου μας (Ιούνιος 2014)

Στις 14 Ιουνίου, για πρώτη φορά, έγιναν οι εξετάσεις για το ΚΕΤ (Key English Test) και το PET (Preliminary English Test) στο σχολείο μας για τους μαθητές της Ε' και της Στ' τάξης αντίστοιχα. Θέλαμε να κυλίσουν όλα άριστα γι' αυτό και είχαμε αγωνία, μαθητές και δασκάλες. Πράγματι οι προσπάθειες όλων ευοδώθηκαν. Οι εξεταστές και οι υπεύθυνοι ενθουσιάστηκαν με το σχολείο μας. Οι εναλλαγές από γραπτά σε προφορικά και το αντίθετο και για τα δύο διπλώματα έγιναν άριστα. Τα σχόλια από το Βρετανικό Συμβούλιο και το Πανεπιστήμιο του Κέιμπριτζ ήταν πολύ θετικά.
Τα παιδιά από τα διάφορα φροντιστήρια ή δημόσια σχολεία της περιοχής που έστειλε το Βρετανικό Συμβούλιο, για να δώσουν τις εξετάσεις στο σχολείο μας, καθώς και οι συνοδοί τους, γονείς και καθηγητές, αισθάνθηκαν άνετα και οικεία μέσα στο περιβάλλον του σχολείου μας.
Ήταν για όλους τους συμμετέχοντες μια όμορφη εμπειρία που πλέον έγινε θεσμός.
Και του χρόνου!

Συμμετοχή στον δεύτερο πανελλήνιο διαγωνισμό φυσικών για το Δημοτικό

Για δεύτερη συνεχή χρονιά το σχολείο μας συμμετείχε με επιτυχία στον διαγωνισμό φυσικών για τους μαθητές των δημοτικών σχολείων. Σκοπός του είναι η εξοικείωση των μαθητών με τους διαγωνισμούς και η παρότρυνσή τους για συμμετοχή σε αυτούς στη διάρκεια της μαθητικής τους ζωής, όπως συμβαίνει στις περισσότερες ευρωπαϊκές χώρες. Ο διαγωνισμός είχε δύο φάσεις. Οι πρωτεύσαντες της πρώτης φάσης συμμετείχαν στη δεύτερη. Η Πέμπτη τάξη εκπροσωπήθηκε από δύο μαθητές, οι οποίοι κατέλαβαν την 39η και 13η θέση αντίστοιχα μεταξύ των 300 πρώτων. Η Έκτη τάξη εκπροσωπήθηκε από τρεις μαθητές. Συγχαρητήρια σε όλους...